יום שני, 14 בדצמבר 2009

למה חשוב כל כך לתת ערך למועמדים שלך?

בכל עסק שקיים, אם נשים לב, נראה שהלקוח שנכנס לחנות מחפש פתרון לבעיה שלו, ואם אנחנו כבעלי העסק נזהה את הבעיה שלו, ונדע מה הפתרון שלנו כדי לפתור את הבעיה שלו, נוכל לעזור לו וכמובן נוכל גם להרוויח מזה.

ככה עובד השוק. אתה רוצה למכור משהו, אתה הולך לפלח השוק שלך ומוכר לו את המוצר שלך שיכול לעזור לו!

בתחום שלנו, תחום השיווק הרשתי, אנחנו צריכים להראות למועמד שלנו איך ניתן לפתור את בעיותיו, כי הרי תחום השיווק הרשתי בא לפתור בעיות- אילו בעיות הוא בא לפתור? שתי בעיות:

1.לתת הזדמנות ליזמים לבנות עסק מהבית ולייצר עוד הכנסה לחשבון הבנק שלהם.

2. לאמן אנשים שאינם יזמים אך רוצים להפוך לכאלה.

יכול להיות שפנית למועמד שטוב לו איפה שהוא, והוא לא מעוניין לעשות שינוי בחייו, אז כנראה שהוא לא רוצה גם לפתוח עסק בשיווק רשתי ואז מה שאתה צריך לעשות, זה פשוט לעזוב אותו ולהמשיך למועמד הבא!

אתה צריך לחפש אנשים יזמים או שרוצים להיות כאלה ולא אנשים שצריכים אותך כפסיכולוג אלא כמדריך שלהם שיעזור להם להצליח, ורק שתמצא את האנשים האלה תוכל להתחיל לעבוד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה